אפליקציות התיירות המובילות בישראל

אפליקציות תיירות

כל מי שאוהב לטייל או לנסוע בעולם, להגיע למקומות מיוחדים וליהנות מכמה ימים של שקט מחיי היום יום ימצא כי קיימים כיום אין ספור אפליקציות תיירות שמקלות על החיים בצורה משמעותית. עד היום הכרנו ספרי מסע ומדריכי תיירות שהלכו איתנו לכל מקום שנסענו אליו, לאחר מכן הוכנס רוב החומר לאינטרנט וניתן היה לקבל את המידע הנחוץ בצורה מקוונת והרבה יותר זמינה ועדכנית, והיום האפליקציות השונות לטלפונים החכמים מאפשרות את כל המידע הזה אצלכם בכף היד לכל מקום שאליו תחפצו להגיע.

תוכלו להשתמש גם במגוון אפליקציות המציעות קופונים לאטרקציות, ובכך להנות ממחירים מוזלים עבור פעילויות שונות במגוון אתרים בארץ.

בנוסף לאפליקציות תוכלו למצוא גם אביזרים נלווים לאייפון שמותאמים למטיילים שיקלו עליכם את השימוש במכשיר גם בזמן הליכה, רכיבה על אופניים או נסיעה ברכב.

רבות מן האפליקציות הן חינמיות וניתן להצטייד בהן לפני היציאה הבאה שלכם לחופשה. להל"ן כמה מאפליקציות התיירות המובילות בישראל:

Gateguru –  אפליקציה זו מיועדת לעדכן אתכם במידע אודות הטיסה שלכם כולל פירוט עדכני של שדות התעופה ושירותיהם בעולם, זמני המתנה לבדיקות בטחוניות בשדה התעופה וחוות דעת אודות שדות התעופה השונים בעולם.

Trip Advisor –  אפליקציה זו מאפשרת לכם לקבל מידע ממטיילים אחרים הנוסעים ליעד שלכם אודות היעד. תוכלו לצפות בתמונות והמלצות של המטיילים השונים. לערים מרכזיות בעולם כמו ניו יורק, לונדון, פריז, אמסטרדם וכדומה יש אפליקציות נפרדות משלהן.

Wi-Fi Finder –  אפליקציה זו מאפשרת לכם לחסוך כסף רב בהתחברות לאינטרנט המקומי על ידי מציאת אינטרנט אלחוטי שאליו תוכלו להתחבר במהירות ובקלות. יש מסעדות ובתי קפה רבים המאפשרים התחברות לאינטרנט אלחוטי שבהם תוכלו לגלוש ולקבל את המיילים שלכם.

Instagram –  אפליקציה המאפשרת לכם להפוך את התמונות מן הטיול לדבר מיוחד ולשתף אותם עם החברים שלכם בכל מקום ברשת.

Trip Journal –  אפליקציה זו גם מסייעת לכם בהנצחת רגעי הטיול. היא עושה שימוש ב GPS של המכשיר שלכם ויוצרת מפת טיול על פי המסלול שלכם והתמונות שצילמתם במהלכו בכל נקודה ונקודה.

Songkick / Gigbeat –  אפליקציה זו מסוגלת לאתר לכם את ההופעות של הזמרים האהובים עליכם בכל מקום בעולם שהם מופיעים . האפליקציה סורקת את השירים האהובים עליכם שהכנסתם למכשיר ומציעה לכם את ההופעות של האמנים השונים במקומות ההופעה שלהם בעולם נכון לכל רגע. ניתן לחפש את ההופעות לפי שם האמן, התאריך והמיקום של ההופעה.

Yelp –  אפליקציה זו מאד שימושית לאחר שהגעתם ליעד שלכם. אם אתם זקוקים לחוות דעת אודות מסעדות במקום, או טיפול חירום אצל רופא שיניים ואפילו תיקון של נעל בסנדלרייה מקומית תוכלו למצאו בעזרת אפליקציה נהדרת זו.

אפליקציות אלה מצטרפות לשפע אפליקציות תיירות מקומיות בארץ שמסייעות לכם לנווט בשבילי הטיול, להגיע למקומות מיוחדים, להכיר צמחים וציפורים בארצנו וכדומה. לטיולים אלה ניתן להוסיף אביזרים לאייפון שלכם כדי ליהנות מטיול נוח ושימוש נוח במכשיר האייפון בזמן הטיול.

שתפו את המאמר