השכרת רכב לטיולים בישראל

השכרת רכב לטיולים בישראל

ישראל היא מדינה קטנה, והדרך הנוחה והכייפית ביותר לטייל בה היא ללא ספק עם רכב. למרות שרוב הישראלים הינם בעליהם הגאים של רכב זה או אחר, לרוב, לא כדאי לקחת את המכונית הפרטית שלכם לטיול. כמות הקילומטרים הרבה, העליות והירידות, והדרישות הכלליות מהרכב הופכות את זה לפעמים ללא כדאי, ועדיף אם כך להשכיר רכב ייעודי, שעובר בדיקות שוטפות כל הזמן, ונמצא בשיא שלו בכל רגע נתון.

רכבים בטוחים ונוחים לנסיעה

רכבים שנמצאים בבעלות חברות השכרת רכב בישראל ובחו"ל כאחד, עוברים בדיקות מקיפות ומדוקדקות בהזדמנויות תכופות הרבה יותר מאשר רכבים פרטיים. הסיבה היא כמובן היותם מקור הפרנסה של חברת ההשכרה, והנכס העיקרי שלה. חברות השכרת רכב לא יכולות להרשות לעצמן רכבים שאינם במצב מושלם. תקלות, בעיות, ורכבים שנתקעים בדרך יוצרים שם רע של חוסר אמינות, ועלולים לעלות לחברה הרבה מעבר להוצאות התיקון הגבוהות. מסיבה זו רוב החברות, וכמובן שהחברות הגדולות, דואגות כי הרכב המושכר הוא במצב הטוב ביותר שאפשר.

מחירים אטרקטיביים, ותחושת ביטחון

מחירי השכרת הרכב בארץ נוחים במיוחד, והופכים את השירות החשוב הזה לזמין לכולם. אנשים משכירים רכבים באלפיהם בכל יום בישראל, לצורכי נסיעות עסקיות, נסיעות ארוכות במיוחד וכמובן, לטיולים. עם שוק ער ופעיל, המחירים כל הזמן בשינוי, ואפשר למצוא מבצעים בכל רגע נתון. מגוון הרכבים בחברות ההשכרה בארץ גם הוא רחב במיוחד, ואפשר ותמצאו רכב ברמה גבוהה במיוחד במחיר מפתיע.

ישנם רכבים מומלצים לטיולים, והם, כמובן, החזקים והבטוחים יותר. כשאתם נוהגים נסיעות ארוכות, בכבישים לא מוכרים לכם, יש צורך בכמה אלמנטים עיקריים. הראשון, כפי שאמרנו, הוא רכב תקין ובמצב אופטימאלי, בכדי למנוע תקלות ובעיות בעת הטיול. השני הוא הבטיחות, שהיא ראשונה במעלה. הרבה מהרכבים בבעלות פרטית בישראל, וסטטיסטית גם הרכב הפרטי שלכם, אינו בטיחותי כמו הרכבים היקרים והגדולים יותר הזמינים בחברות השכרה שונות. רכב הנשכר לצורך טיול בארץ (וגם בחו"ל כמובן) מן הראוי שיהיה בטיחותי ככל האפשר. עם כריות אוויר, מערכת בלמים מתקדמת, רכב חדש עם כל התקנים המתקדמים ביותר.

רכב שכור – לתחושה של טיול

אחד האלמנטים המהנים ביותר בטיול, כמו טיולי שטח, היא אותה אוירה של חופש,  אווירה אותה מחפשים צעירים רבים בטיולים בחו"ל, כאשר יותר ויותר אנשים לומדים ליהנות ממנה גם בטיולים בישראל הקטנה. הנגישות של רכבים מושכרים במחירים נוחים בישראל הפכו את המנהג למקובל יותר, וישנה עליה ברורה בהשכרת הרכב לצורך טיול בארץ, ולא רק מתיירי חוץ. אותה אווירה של חופש תלויה ביכולת שלכם להשתחרר וליהנות מכל הדברים החדשים שסביבכם. הנוף הלא מוכר, האנשים החדשים והמעניינים, וכל דבר חדש שיכול לרגש ולעורר תחושה של שחרור. רכב מושכר, חדש, חזק ונעים הוא אחד מהאלמנטים הללו, אשר הופכים את החוויה של הטיול למשהו מיוחד במיוחד.

טיולים על שני גלגלים

דרך נוספת ליהנות מנופיה המרהיבים של המדינה על גלגלים היא האופציה של טיולי אופניים בארץ.

קיימות בארץ מספר חברות המציעות טיולי אופניים בקבוצות או ביחידים, ומאפשרים למטיילים ליהנות מימי גיבוש ובילוי משופתים תוך ביצוע פעילות ספורטיבית קלילה ומהנה.

שתפו את המאמר