חווית טיסה בכדור פורח

טיסה בכדור פורח

טיסה בכדור פורח בשמי הארץ היא חוויה עוצרת נשימה ובלתי נשכחת. מומלץ לכל אדם לפחות פעם אחת בחייו ליהנות מחוויית טיסה בכדור פורח וכדאי לצאת לטיסה בשעת בוקר מוקדמת, עם הזריחה, כאשר רוח קרירה מנשבת והראות מדהימה כך שניתן לצפות לנוף היפהפה למרחק רב. במהלך הטיסה ניתן לצפות ביערות מוריקים עם חורש טבעי ושלל עצים יפים, לחזות בנחלי הארץ הכחולים, ליהנות ממראה עוצר נשימה של השטחים הפתוחים והמעובדים וגם לצפות במגוון בעלי חיים.

כדור פורח – חוויה קסומה ובלתי נשכחת

חווית טיסה בכדור פורח מתאימה לכל אחד ואחת. ניתן לצאת לטיסה רומנטית בכדור פורח ולהפתיע את בן או בת הזוג בחוויה רומנטית ונפלאה המשולבת עם שמפנייה צוננת ופיקניק בחיק הטבע, וניתן לצאת לטיסת הכרות קצרה לשם החוויה. כמו כן, מפעילי החברה מציעים ימי פעילות וכיף לחברות כך שניתן לשלב יחד עם החוויה הבלתי נשכחת של הטיסה בכדור הפורח גם פעילויות חברתיות כמו משחקי גיבוש ומגוון פעילויות נוספות. בטיסת חוויה נהוג להפריח את הבלון מעלה ולא יוצאים לטיסה ארוכה כדי שכל המשתתפים באירוע יספיקו לטעום מהחוויה הייחודית.

מתנה מקורית

אם אתם מחפשים דרך מקורית להפתיע את בן או בת הזוג, להפתיע חברה או חברה קרוב/ה, להפתיע את הילדים או להפתיע את ההורים כדאי לכם להזמין טיסה בכדור פורח. חשוב להדגיש כי החברה פועלת עם כל האישורים הנדרשים ומציעה אחריות וביטוח למשתתפים. רוב ימות השנה ניתן ליהנות מטיסה בתנאי אקלים נוחים אך בימים בהם רוח עזה מנשבת לא ניתן לקיים טיסה בטוחה ולכן יש לקבוע מועד אחר.

כדאי לטוס מוקדם בבוקר

כדי ליהנות מחוויית הטיסה בכדור פורח מומלץ להיפגש עם הצוות המקצועי בנקודת ההמראה מוקדם בבוקר וכך ניתן לצפות בניפוח הבלון, חוויה בפני עצמה. בזמן ההמתנה עד לניפוח הכדור הפורח ניתן ליהנות מהטבע היפה וללגום קפה או תה צמחים. בשעות הבוקר המוקדמות יש תנאי ראות טובים במיוחד וכך ניתן לצפות למרחקים ולראות היטב את חיות הבר המתעוררות לבוקר חדש ונפלא. לרוב, הטיסה אורכת כשעה עד שעה ועשרים, בהתאם לכיוון ולמהירות הרוח באותו היום.

שתפו את המאמר