חופשה בניחוח איטלקי

חופשה בניחוח איטלקי

כולנו מכירים את הסיפורים המיוחדים ואת הזיכרונות עליהם מתרפקים הזוגות המאושרים אשר חוזרים מהטיול הרומנטי המרתק שלהם באיטליה, בזכות זאת נבחרת שוב ושוב איטליה כיעד מועדף למימוש טיול זוגי רומנטי, שהרי איטליה הייתה והינה עיר האהבה ועל כן בה אפשר אף לחוש את הרומנטיקה באוויר.

ואילו כיום כבר לא צריך לטוס לאיטליה על מנת ליהנות מחופשה חלומית בסגנון איטלקי, שכן אזור הצפון הוא מבין האזורים המושלמים והמרהיבים במדינתנו הן מבחינת יופיו וייחודו, אזור המזכיר לנו שטחים ואזורים רחבי ידיים המאפיינים את איטליה, הנופים המושלמים, השדות הירוקים, האוויר הצלול והשפע הקיים בו, הן של מסעדות איטלקיות, פתרונות לינה רבים ומגוונים, אטרקציות רבות ומגוונות, מקומות בילוי שונים ואחרים, אשר כל אלו מהווים מוקד עלייה של תושבים מקומיים רבים הבוחרים להגיע אליו הן לביקור קצר והן לביקור בין מספר ימים.

צפון הארץ החלומית…להרגיש כמו באיטליה.

 אזור הצפון הוא ללא ספק המקום האידיאלי והמתאים בעבור אותם זוגות המחפשים חופשה רומנטית ומזמינה באווירה איטלקית מבלי לחפש טיסות לאיטליה.

שכן, אזור הצפון טומן בחובו מראות ונופים המזכירים ולו מעט את אותם המראות שראינו בביקורינו באיטליה או שנזכה לראות בעתיד.

כמו כן, המסעדות האיטלקיות הפזורות בכל האזור מוסיפות להרגשה ולאווירה האיטלקית.

הצפינו ותיהנו…

בין אם תבחרו לצאת לחופשה זוגית ורומנטית ובין אם בחופשה משפחתית תוכלו להתוודע לשפע האטרקציות המרובות המזמן לכם אזור הצפון, המאפשר לכם להעביר חופשה מהנה ומושלמת בחיק האוהבים.

בשל היותו של אזור הצפון שופע באטרקציות רבות ומגוונות, מה שיאפשר לכל אחד מכם למצוא את האטרקציה המתאימה לאותם תחומי עניין אהובים.

ישנם מספר רב שלאטרקציות פופולאריות ובולטות בצפון וכוללים בין היתר את:

ביקור באתר החרמון, חמת גדר, גן השלושה (הסחנה), אינדי פארק, גני חוגה, טיולי הדן- מסלול טיולים בסביבה טבעית וירוקה, טיולי ג'יפים ורכיבה על סוסים, רפטינג בנהר הירדן, מגדל דוד, ביקור בראש הנקרה המצע שלל אטרקציות לזוגות ולמשפחות והיד עוד נטויה.

כמו כן, אזור הצפון מציע למבקרים בו מגוון נרחב של פתרונות לינה, כגון בתי מלון בדרגות שונות, צימרים מרשימים ומפוארים, מלונות בוטיק, כמו כן, באזור הצפון תוכלו ליהנות משירותי השכרת ווילות מפוארות, אשר נתפס כאחד הטרנדים הנחשקים והמבוקשים ביותר בקרב אותם מבקרים הבוחרים ליהנות מחופשה בניחוח איטלקי.

הבחירה בהשכרת ווילות בצפון היא בחירה שקולה ונבונה, שכן השפע והמגוון הרחב מאפשר לכם לבחור את הווילה בהתאם לסוג ואופי החופשה.

במרביתן של הווילות להשכרה בצפון תוכלו ליהנות משפע של מתקנים ושירותי אירוח מובילים ומזמינים כגון בריכות שחייה, חצר פרטית, עמדת ברביקיו, חדרי קריוקי ומערכות שמע, מתקני ספא, שולחנות ביליארד ועוד.

ולאותם זוגות רומנטיים המרחיקים לכת, אשר באמת רוצים ליהנות מאווירה בניחוח איטלקי יכולים להזמין שף פרטי לווילה ליהנות מארוחת גורמה איטלקית המוגשת על ידיו לצד כוס יין משובח ובאווירה רומנטית מפנקת. 

שתפו את המאמר