יום כייף בחדר כושר ובים – חלק מאורח חיים בריא!

יום כיף

אם אתם מוצאים את עצמכם מגיעים אל המשרד בשעות הבוקר המוקדמות ויוצאים ממנו בשעות הערב המאוחרות, זה הזמן לקחת פסק זמן וליהנות מיום חופש. כחלק מאורח חיים בריא, חשוב לצאת מדי פעם לחופש, ליהנות מפעילויות שונות ובעיקר לנשום אוויר. עיסוק בלתי פוסק בעבודה ובמשימות רבות במשך תקופה ארוכה יכול להשפיע על בריאותנו וגם לגרום לתחושת חוסר מיצוי, וגם אם עוסקים בעבודה שאוהבים. הנה רעיון ליום כייפי במיוחד, יום שהוא, ללא ספק, חלק מאורח חיים בריא שמומלץ לאמצו.

מתחילים את היום בקצת אימונים

רוצים להרגיש טוב? קומו בשעה מוקדמת היום וצאו להליכה של שעה. לחלופין, לכו אל חדר הכושר לשעה של אימון. פעילות גופנית היא חלק חשוב מאורח חיים בריא ונכון יותר. כדי שתרגישו נעים, וביום החופשי המיוחד הזה, יישמו זאת. כדאי לכם להיעזר במאמנים מקצועיים בחדר הכושר, שיבנו לכם תכנית אימונים, שתתאים לכם ולמטרות שאתם רוצים להגשים ואם אתם בוחרים לצאת להליכה רגלית, כדאי לכם לצרף חבר טוב או חברה שינעימו את זמנכם במהלך ההליכה.

ממשיכים לארוחה שכולה בריאות וטעמים נהדרים

הזעתם קצת? אם כן, ולאחר מקלחת טובה, זה הזמן ליהנות מארוחת בוקר על טהרת הבריאות. בארוחה תוכלו לשלב פירות וירקות טריים, יוגורט משובח או גבינות שונות וגם לחם דגנים משובח. את הארוחה תוכלו לסיים עם קפה באלאנס, העשיר בסיבים תזונתיים, התורמים לתחושת השובע. שתיית קפה באלאנס לאחר הארוחה תאפשר לכם לחוש שבעים יותר ובכך להימנע מנשנושים מיותרים. תחושו מלאים ושבעים ותוכלו להמשיך אל היעד הבא שלכם.

יוצאים אל הים, ליהנות מרוגע ושלווה

עכשיו מתחיל השלב הכייפי של היום שלכם. לאחר שתיית קפה באלאנס, לאחר שהתלבשתם בבגדים נינוחים וחופשיים, צאו אל חוף הים. קחו אתכם ספר טוב, קופסה עם פלחי אבטיח או מלון וגם בקבוק מים. פרשו שמיכה על החוף ותיהנו מכל רגע. אל תשכחו להימרח בקרם הגנה מפני השמש וגם לשבת במקום מוצל, אם אתם מגיעים בשעות הצהריים החמות. אתם יכולים לנמנם קצת, לשמוע מוסיקה או לקרוא את הספר שהבאתם אתכם. בכל מקרה, אל תטרידו את עצמכם עם הטרדות היומיומיות שמעסיקות אתכם לאורך כל השבוע ותיהנו מהשקט והשלווה שבים. תוכלו להמשיך אחר כך גם לסרט, שתכננתם כבר זמן רב לראות אותו, או לחזור הביתה ולשמוע מוסיקה נעימה ברקע.

שתפו את המאמר