כל החוויות של תל אביב

כל החוויות של תל אביב

חופשה בתל אביב…חוויה שלא נגמרת

לא מן הסתם העיר תל אביב מכונה בפי רבים מאתינו עיר ללא הפסקה, העיר תל אביב נתפסת בעיני רבים כיעד תיירותי מתבקש הן בקרב תושבי המדינה והן בקרב תיירים ומבקרים מחו"ל הבוחרים להגיע אליה ולנפוש בה, המציעה למבקרים ולנופשים בה שפע ומגוון רחב של אטרקציות ומקומות בילוי תוססים 24 שעות ביממה, כך שכל שכל מי שמגיע לתל אביב סביר להניח שימצא היכן לבלות ולבקר בהתאם לאופי וסגנון החופשה ובהתאם לתחומי העניין האהובים והמעניינים אותו.

מעבר לכך והיותה של תל אביב עיר תיירות בפני עצמה, מציעה למבקרים בה מגוון אפשרויות לינה, החל מבתי מלון יוקרתיים של מיטב הרשתות הידועות והמובילות, צימרים מפנקים, בתי הארחה, אכסניות נוער וכלה במלונות בוטיק ייחודיים ומזמינים אשר הפכו בשנים האחרונות לאחת מאופציות הלינה הפופולאריות והמתבקשות ביותר.
שכן אם בעבר זוגות צעירים, בני משפחה,  או כל קבוצת חברים אשר בחרו לצאת לחופשה בתל אביב, בחרו ללון  באכסניות נוער מפאת חוסר התקציב והעלויות הגבוהות אותן דרשו בתי המלון היוקרתיים, אך אט אט עם השנים קמו וצצו להם מלונות בוטיק אשר עד מהרה תפסו את מקומן של אכסניות הנוער והפכו לאחד הטרנדים הנצפים והנחשקים ביותר כיום בתל אביב, המאפשרים לשוהים בהם חווית אירוח אינטימית ומפנקת.


מה מייחד מלונות בוטיק בתל אביב?


בתל אביב ניתן להבחין בלא מעט מלונות בוטיק, הממוקמים כמעט בכל פינה בעיר ונמצאים במרחק הליכה קצר מכל האטרקציות ומקומות הבילוי התוססים בעיר.
כל מלונות הבוטיק בתל אביב הינם בעלי עיצוב אדריכלי ייחודי ויוקרתי, כאשר כל פרט ופרט במלון נבחר בקפידה רבה, מה שמבדיל אותם מיתר בתי המלון ופתרונות האירוח האחרים.
מלונות הבוטיק כשמם כן הם, מלונות קטנים ואינטימיים בעלי מספר חדרים מצומצם, 30 ל100 חדרים לכל היותר), החדרים במלונות הבוטיק מרווחים, מאובזרים ומרוהטים בריהוט יוקרתי ומפנק, במרבית החדרים תוכלו ליהנות משירותי מיני בר, טלוויזיית LCD, , Wifi  ועוד.
במלונות הבוטיק בניגוד למלונות רשת אחרים כמעט ולא תשמעו רעש של ילדים קטנים, מה יאפשר לכם שהות שקט ושלו.
יתרה מכך ואם חשבתם ולו לרגע שהאיכות והשירות הניתנים במקום שונים מאלו אשר תזכו לקבל במלונות בעל שם ידוע…טעות בידכם !!  שכן השירות הניתן במלונות הבוטיק הוא באיכות וברמה גבוהה מאוד מה שהופך את השהות למושלם ובלתי נישכח.
מלונות הבוטיק מציעים לאורחים בהם מגוון חדרי אירוח מפנקים החל מחדר שינה קלאסי ועד לסוויטות ופנטהאוזים מפנקים.
נקודה לא פחות חשובה היא העלויות בגין השהות במלונות הבוטיק, שכן אם בעבר השהות במלון בוטיק היה נחלתם של עשירים ואנשי עסקים בלבד, היום עם השפע והיצע הקיים והמחירים ההוגנים והמשתלמים, כל אחד ואחד יכול לבחור להתארח במלון בוטיק על פני לינה באכסניות נוער או בלון רשת יוקרתי.

מחפשים אירוח אקסקלוסיבי באווירה פסטורלית ואינטימית?  מלונות בוטיק בתל אביב הפתרון הנכון לאירוח מושלם ומהנה  עבורכם

שתפו את המאמר