צימרים או בתי מלון- היכן כדאי ללון?

מלון או צימר

כאשר אנו מתכננים חופשה אחת לכמה זמן- כל אחד על פי יכולותיו, אנו מעוניינים שזו תהיה חופשת החלומות שלנו מחד אך שתתאים לתקציב שלנו מאידך. ישנם אזורים בארץ כמו אזור הצפון לדוגמה אשר מלא במקומות לינה מהצימר הקטן ביותר ועד למלון רב קומות וחדרים. מהם יתרונותיו של כל מקום לינה ובאיזה סוג חופשה מומלץ כל אחד מהם?

בתי מלון גדולים לחופשות בטן גב

ישנם לא מעט נופשים, חלקם הגדול הוא משפחות, אשר מעוניין בלינה במקום אשר יספק את כל צרכיהם, כולל מזון במידה מספקת ומגוונת, פעילויות ואטרקציות לצעירים ומקומות להוצאת אנרגיות או לחילופין לחידוש האנרגיות עבור המבוגרים. מלונות הממוקמים בערים כמו מלונות בטבריה או בחיפה לדוגמה הם הכתובת לחופשה מעין זו. מלונות בטבריה ברובם שייכים לרשתות גדולות אשר בונות את בתי המלון כך שיתאימו לאוכלוסיה מגוונת אך במיוחד יוכלו להכיל משפחות, כולל משפחות גדולות. יש ביניהם גם מלונות הכל כלול אשר בהם במחיר אחד מסופקים אוכל ונשנושים לאורך כל היום, הבריכות עומדות לרשות הנופשים וכך גם מכון הכושר, הספא והמשחקיה עבור הקטנטנים והצעירים. עבור הילדים ישנן גם הפעלות. כך, המעוניינים בחופשות בטן גב בהחלט יוכלו למצוא את מבוקשם בבתי מלון גדולים.

בתי מלון למטיילים

המעוניינים לשלב חופשה הכוללת פעילות רבה בחוץ אך עדיין שהאוירה במקום הלינה תהיה אוירת בית מלון יכולים ללון במלונות מטיילים הממוקמים בצפון במקומות שונים. האוירה במקום היא כפרית אך עדיין מדובר על מבנה אחד ולא על בקתות וקיים שירות ניקוי חדרים וכל השירותים המוצעים בבית מלון.

צימרים- חופשה לנופש העצמאי

צימרים מיועדים לנופשים אשר מעוניינים בפרטיות, מעוניינים לנהל את החופשה כולל מקום הלינה בעצמם. אמנם לא מעט צימרים בצפון הם צימרים מפנקים המציעים ארוחות בוקר, ספא הכולל טיפולים מסוגים שונים ועוד, אך הנופש יכול גם להכין ארוחותיו בעצמו ולזכות בפרטיות מלאה. ישנם צימרים בצפון שהם בסגנון כפרי ופשוט יותר וישנם צימרים יוקרתיים המציעים פינוקים כמו בריכה פרטית, ג'קוזי וסאונה בחדר והם אף צופים לנוף פתוח ומרשים. סוג הצימר תלוי בנופשים: מי הנופשים- האם זו משפחה או זוג המעוניין באוירה רומנטית, וכמובן בתקציב. ישנו היום מגוון רחב של צימרים אשר שונים זה מזה במספר החדרים, בעיצוב החדר, בשירותים המוצעים. ישנם גם צימרים הבנויים על פי קונספט מסויים. עם זאת, כל הצימרים מיועדים עבור אלה המעוניינים לוותר על חלק מהשירותים לטובת חופשה עצמאית.

שתפו את המאמר