שחק אותה ופארק המים האתגרי

שחק אותה ופארק מים

"שחק אותה ופארק המים האתגרי" הוא פארק אטרקציות המתאים למשפחות. זהו האתר היחיד בארץ שכולו באולם סגור ממוזג היטב בקיץ ומחומם בחורף. האתר ממוקם במרכז הארץ, באזור התעשייה עמק חפר, והגישה אליו נוחה ביותר. "שחק אותה ופארק המים האתגרי" מצטיין במגוון מדהים של פעילויות המאפשרות הנאה ובילוי לכל הגילאים, כאשר ניתנה תשומת לב מיוחדת לפעילות לגיל הבוגר והצעיר גם יחד. האתר מתאים במיוחד לימי כיף של משפחות וארגונים.

בין שיאי ההנאה באתר:

מכוניות מתנגשות . משחקי וידאו,סוני פלייסטשיין  מגוון מזרונים מתנפחים. רכבת חלל. שולחנות הוקי אויר (טייפון), שולחנות כדורגל, ביליארד מבוך לטיפוס וגלישה. סירות פדאלים ,מתקן קרוסלה – פלאנט פאן פאן, תותחי כדורים, גשר הימלאיה ,בועות סבון ענקיות . תוכלו לצאת למסע בעיר הילדים בין הבתים הטירות והמגלשות. רחבות ענק מחופות שטיחים יציעו לכם מגוון רחב של שעשועים ומשחקים עם מכוניות, אופנועים, עגלות, משאיות, אופניים ועוד כלים של מיטב היצרנים בעולם.. בנוסף למתקנים הרבים עומד לרשות האורחים מזנון מרווח המשקיף על האתר.

פעילויות חדשות בשחק אותה – מיני גולף ישראל , DANCE &PLAY ומסלולי באולינג.
מוזיאון השרון החדש לטבע וארכיאולוגיה –

פארק המים האתגרי


פארק המים האתגרי היחיד מסוגו בישראל שמשלב שפע פעילויות רטובות במתקן ייחודי ,פרי פיתוח ישראלי.
מגלשות מים
מפלי מים מפתיעים
התזות במסלול אתגרי ומרתק
גשרים
מסלולי טיפוס
גשרי קורות,מזרקות .

פארק המים האתגרי כולל, שירותים, מלתחות, אזורי ישיבה
מיטות שיזוף ושמשיות מרהיבות.

יש לציין כי בכל מתקני האתר הושם דגש מיוחד על רמת הבטיחות הגבוהה – דבר שהופך את הביקור להנאה נטולת דאגות. וכן, יש אבטחה במקום.

כתובת:
המסיק 5 פארק תעשייה עמק חפר

דרכי הגעה:


לבאים מכוון דרום:  נוסעים על כביש 4 , עוברים את צומת השרון(בית ליד) לכוון צפון , לאחר מכן ,ברמזור החמישי פונים שמאלה לפארק התעשייה עמק חפר ונוסעים ישר עד הסוף.
לבאים מכוון צפון: נוסעים על כביש 4 , עוברים את חדרה ( ככר המשטרה)  ברמזור השני מככר המשטרה פונים ימינה לפארק התעשייה עמק חפר ונוסעים ישר עד הסוף.

שעות פעילות:


כל שבת משעה 10.00-17.00
חופשות וחגים ( ממולץ לברר אם אין שינוי).
האתר פתוח בימי חול לקבוצות  לפי  תאום מראש

טלפון: 04-6323421

web : https://www.sahekota.co.il/

שתפו את המאמר