שייט בים התיכון למשפחות – לא משאירים אף אחד מאחור!

שייט בים התיכון למשפחות

כשיוצאים לחופשה משפחתית רוצים שכולם יהיו מרוצים. הדבר הכי מאכזב שיכול לקרות זהו מצב שרק אחד מבני המשפחה נהנה ואילו היתר, לא נהנים ולא מרוצים. שייט בים התיכון למשפחות הינו אפשרות מלהיבה, שתספק שפע עניין, כיף ואטרקציות. בשיט כזה – אף אחד לא להישאר אדיש או חלילה מאוכזב. עם שיט שמתאים לכל בני המשפחה, גם לקטנים וגם לגדולים, גם לילדים וגם להורים ולסבים – ההנאה מובטחת ולא משאירים אף אחד מאחור!

מגוון פעילויות לילדים והופעות להורים

כשמפליגים באונייה מפוארת בים התיכון, מבלים למעשה במלון צף שיש בו אין ספור אפשרויות. לכל משפחה עם ילדים קטנים חשוב לדעת כי תהיה תעסוקה לקטנטנים. במהלך השיט דואגים לילדים בני כל הגילאים, למגוון פעילויות, הפעלות ואטרקציות. יש מנחים ומשחקים, שירים וריקודים, הצגות ומופעים. אך מה עם הבוגרים? ומה עם ההורים? אז מסתבר כי לא רק מופעי ילדים תמצאו באנייה, במהלך השיט. בכל יום ניתן להתרשם ממופעים שונים ומגוונים – לפעמים יהיו מופעי קסמים ולפעמים יהיו מופעי קרקס ואקרובטיקה, לפעמים מופעי קברט ולפעמים מופעי מחול ורשימת התכנים עודנה ארוכה ומגוונת. תוך כדי השיט – אין רגע דל!

בריכה, הפעלות מים וסיורי חוף

גם בריכה ושעשועי מים תמצאו במהלך השיט. שיט בים התיכון למשפחות מציע פעילויות בבריכה ולעיתים גם אפשרות לשעשועי מים – בים. אפשר לצפות בדולפינים, לצלול ולשחות (בהשגחת מציל) במים עמוקים. כאשר עוגנים במהלך השיט באחד החופים, למשל ביוון או בקפריסין, אפשר להתפנק עם סיור חוף מהנה. אפשר להתרגע בטיילת החוף או להזמין סיור באתרים שונים, עם הדרכה והסברים.

יופי של ארוחות – לכל טעם ולכל חך

במהלך השיט תגלו כי אתם נהנים לא רק מחדרים נעימים אלא גם משפע של פינוקים והפתעות. תיהנו מארוחות מלאות ועשירות, בדומה למלונות הטובים ביותר. מתנאים של פנסיון מלא, עם שפע של מנות וסגנונות לכל טעם. כל אחד ימצא מגוון לטעמו והכל – בשיטת אכול כפי יכולתך. כמו כן, בספינה ניתן ליהנות ממסעדה ומבר, מגלידות וארטיקים, קינוחים ועוגות, קוקטיילים ומשקאות.

כשעייפים – משתזפים ונחים

אם מישהו מבני המשפחה מחפש חופשת מנוחה, בטן גב ולא יותר – אין כל בעיה. אם עייפים ורוצים לנוח, אפשר בהחלט לתפוס תנומה על הסיפון, על כיסא נוח, ליד הבריכה או בפינה שקטה ומבודדת, תחת שמשיה. אפשר לשבת לנמנם, אפשר להשתזף, אפשר להתרגע ולהביט למרחבי הים הפרוסים מכל עבר.

שתפו את המאמר