ימי החורף מגיעים ואתם נהנים מחופשה חלומית בצפון הארץ

חופשה חלומית בצפון הארץ

עונת החורף היא תקופה מצוינת לצאת לחופשה בכלל ולחופשה בצפון בפרט. טיול בצפון הארץ בתקופה שכזאת, מלווה במראות מושלמים ובנופים מרהיבים. השדות מוריקים, הנחלים שוצפים והאווירה היא אווירה חורפית. לכל אלה יש חלק בלתי נפרד מהטיול אשר הופכים את החוויה למהנה ובלתי נשכחת.

אטרקציות בצפון – ליהנות מכל העולמות

אזור צפון הארץ מושך אליו מבקרים רבים לאורך כל השנה. הן של תושבי המדינה והן של תיירים הבאים לפקוד את מדינתנו. הם בוחרים באזור הצפון כחלק בלתי נפרד מהביקור ומהטיול.

הצפון, מעבר למראות הייחודיים והמופלאים המאפיינים אותו מציע שלל אטרקציות ואפשרויות מגוונות לטיול ולביקור. הן כזוגות והן כחופשה משפחתית.

אתר החרמון –  

אתר החרמון היא אטרקציה בפני עצמה המיועדת הן לזוגות הבוחרים להגיע לחופשה רומנטית  והן לטיול עם משפחות אשר הביקור בו היא חוויה שונה ומיוחדת בעבור הילדים ולנו ההורים הנהנים מלראות אותם משחקים, משתוללים ונהנים להם .בשלג.

ישנם חברות טיולים המציעים חבילות נופש בצפון הכוללות: מקומות לינה, ביקורים באטרקציות ועוד. יש אפשרות, ליהנות במסגרת העסקה, משלל חבילות סקי באתר החרמון ומשלל האטרקציות במקום.

אגמון החולה

היא ללא ספק אחת האטרקציות הקסומות והנהדרות בחודשי החורף לחופשה משפחתית. אתם זוכים ליהנות ממראה מרתק ייחודי של ציפורים נודדות החגות מעל ראשכם. הן מגיעות לעמק בתקופה זו של העונה וממנו הם ממשיכות את נדידתן ואת מסעותיהן.

בין הציפורים הנודדות ניתן להבחין בשקנאים, חסידות, שחפים ועוד מיני רבים וסוגים שונים של ציפורים.

מוזיאון המדעטק (המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל) – 

ביקור במוזיאון המדעטק נזמן חוויה מהנה ומאתגרת לכל המשפחה, בו אפשר ליהנות מכל מה שקשור לחקר ההיסטורי ולטכנולוגיות המתפתחות והמתקדמות בתחומים שונים  כגון, בתחום המדע, טבע, תעופה ועוד. 

כמו כן, המקום מציע שפע של פעילויות ותערוכות בנושאים שונים ואחרים. 

מרכז קנדה

ביקור במרכז קנדה מאפשר לכם להעביר יום שלם במקום אחד. מציע שפע ומגוון אטרקציות הן לזוגות צעירים והן למשפחות עם ילדים.

בין האטרקציות תוכלו ליהנות מהחלקה על הקרח, בריכת שחייה מקורה ומחוממת, מתחם באולינג ועוד.

חמת גדר

חמת גדר היא אטרקציה נוספת פופולארית  לאלו הבוחרים להגיע לחופשה בצפון, שכן ביקור במקום מאפשר לכם ליהנות מרחצה במעיינות התרמו-מינרליים הידועים בסגולותיהם הרבים, שימוש במתקני המים הרבים במקום, הנאה ממופעים מדהימים ומרהיבים. בחמת גדר תוכלו גם ליהנות מחבילת פינוק זוגית במתחם הספא הנמצא במקום ועוד.

צוק מנרה

נחשב לאחד ממרכזי הפעילויות האטרקטיבי ביותר בצפון, אותו פוקדים מבקרים רבים במהלך כל השנה. הביקור באתר מהווה חוויה עוצרת נשימה ומרגשת כאחד.

המקום מציע שפע של אטרקציות בניהם נסיעה ברכבל, מגלשות, מסלולי אופניים, רכבת ושלל מתקני ילדים.

שתפו את המאמר