חופשה בים המלח

ים המלח, שהוא למעשה אגם גדול ומלוח מאוד, הוא כמובן הנקודה הנמוכה בעולם – בגובה של 400 מטר מתחת פני הים. בנוסף, מדובר על פנינה תיירותית אמיתית בנוף הישראלי המגוון כל כך. בעוד המים בים המלח מלוחים ביותר ואינם מאפשרים חיים, הם והבוץ המפורסם כן מכילים שפע של מינרלים וחומרים המעשירים את העור ומספקים חוויה מהנה במיוחד לכל המבקרים לחופיו. אותם מינרלים הם שהביאו לפריחה של תעשייה לכרייתם והפקתם של חומרים שונים ואלו המפעלים הגדולים שניתן לראות לאורך החופים.


ים המלח נמצא חציו בשטח ישראל וחציו בשטח ירדן. האזור כולו מאוד מפותח תיירותית אך עם זאת שומר על שלווה ומרחבים מדבריים אדירים, נוף ירחי בחלק מהאזורים והקסם המיוחד כל כך של המדבר. בפני המבקרים מבחר גדול של מלונות מפנקים ומפוארים, רבים מהם מציעים שירותי ספא מיוחדים לאזור ים המלח.

טיולי מדבר מרהיבים

ים המלח מציע הרבה מעבר למריחת בוץ עשיר, מלונות מפנקים וטיפולי ספא מיוחדים. טיול בים המלח מהווה חוויה משמעותית וייחודית, זאת הודות למגוון האתרים המיוחדים בסביבה, הנופים הקסומים והאווירה יוצאת הדופן המחכה למבקרים באזור. כך ניתן למשל לצאת לטיולי ג'יפים או גמלים באזור, טיול בים המלח יכול בהחלט להיות טיול רגלי למיטיבי לכת ובשנים האחרונות קמו באזור עסקים תיירותיים קטנים ומקסימים באווירת בוטיק מדברית.


מבחינת אטרקציות בסביבת ים המלח, ניתן לציין את מערות קומראן המרהיבות והמרתקות בהן נמצאו מגילות ים המלח המפורסמות, אתר מצדה נמצא בקרבת מקום והוא ללא ספק תחנת חובה, שמורת עין גדי הקסומה מציעה נווה מדבר אמיתי המתאים מאוד לילדים ולאורך השנה ישנן פעילויות מיוחדות ומגוונות. אפשרויות הלינה במסגרת טיול בים המלח מקיפות מאוד, ממלונות מטיילים פשוטים ונעימים, דרך בקתות אירוח מדבריות ועד מלונות יוקרה על קו המים.

חופשה בים המלח
ים המלח