תל אביב – עיר ללא הפסקה

תל אביב עיר ללא הפסקה

כמה פעמים הגעתם לתל אביב, טיילתם ברחובות העיר, התפנקתם במסעדה טובה או בטיול לאורך הים או שסתם נפגשתם עם חברים?  התשובה שלכם בראש כרגע היא כנראה – פעמים רבות. אך כמה פעמים טיילתם ברחובות העיר והרמתם את הראש לצפות בבניינים המדהימים שנמצאים בה.  כאן התשובה תהיה – כנראה שאף פעם לא.  ועל כך חבל.

תל אביב נחשבת לאחת הערים המגוונות ביותר מבחינה אדריכלית. 

בעיר ישנו ערבוב קסום של סגנונות בניה המושפע מהעליות השונות לארץ ישראל ולאדריכלים השונים שפקדו את העיר תל אביב בתהליך הקמתה. 

כיום ניתן למצוא למעלה מ-4,0000 מבנים הנמנים עם הסגנון הבינלאומי באדריכלות.  זה הריכוז הגדול ביותר של מבנים אלו והם נבנו ברחבי העיר תל אביב בעיר מסוף שנות השלושים ועד הקמת המדינה בשנת 1984. 

הרעיון שעמד מאחורי סגנון בניה זה היה ייצור מבנים פשוטים וקונבנציונליים שיתאימו לתיעוש הערים והפיכתן למטרופולין.

היכן כדאי לבקר בתל אביב?

תיירים רבים מגיעים לישראל מדי שנה ולהם לרוב מסלולי טיול קבועים וצפויים הכוללים את יעדי החובה בישראל.  בין יעדים אלו הכוללים את המקומות הקדושים ופלאי עולם כמו, ירושלים, נצרת, אילת וים המלח. בנוסף אטרקציה בפני עצמה היא העיר המרכזית תל אביב.

תל אביב מציעה למבקר בה שפע עצום של אטרקציות, מקומות בילוי, פנאי וחופים.

פעמים רבות תל אביב נחשבת לעיר המושלמת – בעיקר עבור צעירים שנהנים מים וחופים רבים במהלך היום וחיי לילה ובילויים במהלך הלילה.  

המקומות שהם "חובה" עבור המבקר בעיר הלבנה כוללים את הרחובות הראשיים בעיר  –  דיזינגוף ושדרות רוטשילד.

רחובות אלו הם כבר מזמן לא רק רחוב הכולל חנויות ובתי קפה, אלא רחובות פופולאריים מאד גם ללינה ואירוח. תוכלו למצוא בסביבתם מגוון מלונות בוטיק איכותיים, המאפשרים חווית אירוח ייחודית כאחד התושבים בעיר.  אין ספק כי מלון בוטיק בתל אביב זו פריווילגיה ובילוי עוצמתי בעיר של נחה לרגע.

מעבר לרחובות הפופולאריים, המציעים שפע חנויות ומקומות בילוי, אחד היעדים התיירותיים ביותר בתל אביב הוא שוק הכרמל.

שוק צבעוני, תוסס, מלא טעמים וריחות והוא נחשב למוקד עלייה לרגל עבור כל תייר הפוקד את העיר. 

מתחמים חדשים ואופנתיים יותר בעיר כוללים את מתחם התחנה, מתחם שרונה ושרונה מרקט –

שוק אוכל יוקרתי, המציע עמדות אוכל מהיר של השפים הגדולים בישראל במחיר שווה לכל כיס.

אטרקציה מומלצת נוספת היא יריד האומנים של נחלת בנימין. הוא מתקיים מדי ימי שלישי ושישי. שם תוכלו למצוא מגוון מוצרים עבודת יד ומתנות מקוריות לקרוביכם.

תל אביב העיר שלא נחה

העיר תל אביב ידועה כמוקד משיכה לצעירים רבים. אחת לכמה חודשים מתקיים בעיר "לילה לבן", לילה בו כל מקומות הבילוי והמסעדות פתוחים עד אור הבוקר. 

מוקד משיכה נוסף הוא מצעד הגאווה המתקיים בעיר למעלה מעשור. נחשב לתקופה תוססת ומאד רווחית עבור ענף התיירות בישראל.

אין ספק שתל אביב היא יעד אטרקטיבי לחופשה שלכם.

שתפו את המאמר